Vi har fortsatt...
Publicerat den

... att vara effektiva nu här hemma. Jag och Isabell gick ut när hon ätit klart och vi krattade lite allt som är förstört av larverna. Vi rensade även alla blomlådorna och krukorna. Sedan gav lilltjejen upp. Hon är kanske ingen trädgårdsfixartjej den lilla. När Rikard kom in så passade vi på att göra tryck på Isabells fot pch vi gjorde även en gipsavgjutning i en ram. Nu har vi ett litet problem nämligen i att trycka handen. Hur ska det bli när hon hela tiden kniper ihop handen. Vi får väl försöka göra det när hon sover. Roligt iallafall att ha något minne från hur liten hon var bortsett från bilderna vi har. Jag ska även köpa lera, gips och canvastavlor som jag ska göra fotavtryck på. Syrran har gjort sådana och det är så himla fina att ha på väggen. 
 
Nu blir det nog snart lite mat här hemma och sen ikväll ska lilltjejen badas. Blir väl mest bara pappamys ikväll. Han får ju inte mysa lika mycket i veckorna som jag så då får han ta tillvara på helgerna. Jag får ju dock alltid matmyset så jag är inte ledsen för det!
 
Blev helt okey ändå;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?