Tiden...
Publicerat den

... bara rusar iväg även om jag inte gör så mycket om dagarna. Nu har jag snart varit hemma en hel vecka själv med Isabell och det har ju gått bra. Idag har hon dock inte haft en av sina bättre dagar utan har ha svårt att komma till ro. Jag tror hon haft lite magknip och så men nu verkar hon somnat för natten. Nu är det bara två dagar kvar med penicillin pch sen slipper vi iallafall oroa oss för att det är därför hon haft knip i magen. 
 
Idag när vi var ute på morgonrundan gick vi förbi förskolan där min chef sitter. Hon blev jätteglad för besöket pch tyckte såklart att Isabell var fin och go. Jag gillar ju verkligen mitt jobb och saknar det såklart lite, även om jag älskar att vara hemma med min skatt. Sen på eftermiddagen kom Ulrika, en kollega, på besök. Isabell sov tryggt i hennes famn och jag tror att Ulrika tyckte det var väldIgt mysigt. Vi fikade och sedan gick vi en ganska lång promenad med hundarna. Aska var mer vild än tam och hade diverse ryck när hon bara sprang. Lilla busan alltså. 
 
Rikard kom hem ganska sent men han var snäll pch lagade maten ikväll. Det blev hans paradrätt, stuvade makaroner och köttbullar. Han lagar ju mycket god mat annars också, men just den rätten lagar jag inte här hemma. Har inte riktigt tålamodet utan brukar alltsom oftast bränna det när jag gör det. Nu myser pappan med det sovande barnet och jag bloggar. Tror det blir tidigt i säng för lilla mig. Lilltjejen sov mellan 22.30-03.45 inatt men sen blev det mest stök och bök. Skönt ändå att jag får sova 5 timmar i streck, då gör det inte så mycket att hon bökar lite sen. Bara hon inte väcker pappan för han går ju upp tidigt som det är!
 
Isabell fick present av Ulrika med familj. Så nu måste hon börja använda nappar ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?