Mysig...
Publicerat den

... dag har vi haft. Vi träffade moster och kusiner och gick sedan där i lugn och ro. Jag köpte lite smått och gott men det viktigaste av allt var att jag kom hem med en ny resväska. Det blev en cavalet i mellanstorleken i grå färg. Precis vad som behövdes. Jag köpte även lite höstblommor till blomlådorna i entren. Isabell mös hos moster i bärselen under hela rundan i affären. Vi åt sedan lite lunch och även Isabell fick en slurk. 
 
När vi kom hem så sov skatten så jag fixade iordning blomlådorna. Blev riktigt fint och lite höstigt! Hon fortsatte sova så även mamman sov en liten stund. Nu är vi båda vakna och trollet äter lite. Antar att hon kommer vara vaken resten av kvällen nu så skönt vi har vilat lite. Hon ska få sig ett bad också ikväll. Natten som var hade hon väldigt svårtvatt somna. Detta ledde tillslut att hon sov hos mamma hela natten. Vi hoppas att det går bättre nu i natt! 
 
Bjuder på suddiga iPad bilder men jag tycker att lådorna blev fina!



morfar

Blommorna är väldig fina, och tack fÖR de fina bilder med Isabell, kram!



URL:


Farmor Irre

Jättefint!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?