Mysig dag...
Publicerat den

... med faster har vi haft idag. Isabell sov mest när vi var på stan med undantag för matning. När vi sen skulle åka hemåt träffade vi farbror så han följde också med hem. Vi lagade såklart tacos och hade trevligt. Sen har vi kollat lite TV nu och jag ska snart sova. Hade nämligen inte den roligaste natten inatt med en pigg och vaken bebis. Så jag hade behövt sova ikapp några timmar.

Det verkar nog som den lilla damen vill annat. Just nu är hon lite upprörd när pappan går med henne! Så vi får se om hon somnar hos honom eller om jag måste göra en insats.

Fick ju tips av Jessica hur man vattenstämplar bilder på datorn och nu har jag även hittat en app så man kan göra det med bilder från iphonen och ipaden. Känns lite mer som en trygghet iallafall.

Dessa bilder är från idag när Isabell är hos faster. Grimaserade en massa lilla skruttan;)




Anna, Maxi och Nica

Sötnos där 😃❤👍



URL:


Jessica

Blev ju bra med texten så nära. Sett folk som gör texten inså ljus färg att den nästan inte syns och lägger den typ på ansiktet men känns junior lite trist. Jag följer lindablom.se. Hon brukar oxå vattenstämpla sina bilder. Kolla hur hon lägger om du vill :)



URL: http://Myckelite.blogg.se


Johanna

Lilla gosen! Så söt :) Tack för en jättebra dag! 😘



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?