Måndag igen...
Publicerat den

... och idag har jag och Isabell mysdag här hemma. Jag har fått sitta några minuter med inbjudningarna men är långt ifrån klar. Får se hur lång tid det tar att bli färdig, men det går nog ändå snabbare än om jag skulle beställa. Sen kostar det ju också en hel del till skillnad från de jag gör själv som är gratis. Jag har ju allt hemma! Passade också på att göra iordning lite i hallen och hänga undan sommarjackor och skor. Dock fick de bara gömmas i en garderob vi har i hallen! Gjorde också iordning en liten plats som vi kan ha vagnen på. Det är lite trångt I hallrn men nu blev det ändå bättre än innan!
 
Kalaset igår var mycket trevligt och Isabell skötte sig utmärkt! Även tågresan dit och hem gick bra. Lite värre när vibskulle gå från stationen och det spöregnade. För trollet ville upp men det gick ju inte när det regnade. Hon somnade dock efter ca en kvart;) sen vaknade hon såklart när vi kom hem, men somnade för natten redan klockan 8. Känns som vi fått kvällanra och framförallt sövningen att fungera bättre. Men på dagarna tar hon fortfarande bara kortare vilopauser på max 30 minuter, så man får inte mycket gjort. Men hur mysigt som helst så det gör inget;)
 
Innan idag på en av våra promenader;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?