Lördagen har...
Publicerat den

... börjat på bästa sätt. Vi gick upp och åt frukost och sen somnade Isabell i min famn. Jag lyckades lägga över  henne i babysittern utan att hon vaknade. Jag gick sedan och började städa badrummet och toaletten, fixade med tvätten och hade skönhetsvård med Aska. Hon fick klorna klippta, blev kammad, fick öronpuder och spraybalsam.  Så fin så! Väl klar med Aska så hade trollet vaknat så nu ligger hon här och äter. Rikard håller på och rengör pannan så vi har ett bra teamwork här hemma. Vi fortsätter väl hela dagen med fix och mys!
 
Rikard myser mex Felicia, redan där blev dom bästisar<3
Minihand
Jag och guddotter Tindra!
 
Dagens bilder blev på två av Isabells kusiner när de var så små så små. Norah låg fortfarande på Neo så därör var hon inte med vid detta besök. Anledningen att tjejerna fick vara med på bild är att jag idag tänker lite extra på deras föräldrar som i detta nu befinner sig på en välförtjänt semester. Tänk vilken omställning de hade för ca 3,5 år sedan när tjejerna föddes. Tre småttingar på en gång att ta hand om och de har gjort det med bravur!!!
 
Semester var kanske fel ord, de är ju faktist på bröllopsresa. Här är syster min på sin möhippa!!!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?