Känns...
Publicerat den

... lite bättre idag. Tack alla som brytt sig om mig, det värmer när det känns tungt. Imorn ska jag se till att jag får hjälp med mina besvär av de som kan det. 

Idag har jag iallafall fått lite annat att tänka på. Vi hade besök av min bonusbror med familj och det var mycket trevligt. De ville se vårt hur och såklart våran Isabell. Vi åt lunch och så innan de styrde hemåt igen. Sedan kom svärmor och hälsade på också. Det blev lite tittande på foton och sedan tog vi en promenad. Vi har därefter tittat på kändishoppet och moreaus med vänner och nu tänkte jag försöka läsa lite innan jag somnar. Hoppas på en natt med lite mer sammanhängande sömn än 2 timmar som var rekordet i natt!!

Måste också passa på att gratulera min syster som idag har födelsedag. Hon fick ju lite bilder igår så idag blir det en Isabellbild istället! Bjuder också på en bild från gårdagens promenad. 

Finklädd på mosters födelsedag

Min lilla teddybjörn





Johanna

<3<3<3 Hoppas att det går bra i morgon och att du får nån bra hjälp. Om du har lust/kan/ och vill kanske vi kan boka in en dejt på tisdag eller torsdag? :) Sen kommer jag och mackan till Kristianstad på lördag. Vi ska nog på öppet hus på fängelset på lördag om ni är nyfikna och sugna på att hänga med. Och kanske till Kivik på lite utflykt på söndag om ni vill hänga med på det :)

Svar: Tack för omtanken. Idag känns det bättre. Imorn ska jag till Helsingborg till Rikards jobb så det får isåfall bli på torsdag! Vet inte hur helgen ser ut, men jag ska nog träffa Elin en av dagarna. Måste kolla med henne vilken bara. Fängelsebesök låter ju väldig intressant!
Kram
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?