Idag...
Publicerat den

... har vi varit ganska så effektiva. Först var vi ute en lång runda med Aska. Isabell slumrade bara till, men hon sov inte. Sen när vi kom hem trodde jag hon somnat så jag började rensa lite ogräs. Då vaknade hon såklart, om hon nu ens sov. Gick runt tomten lite och hittade då flera ställen där gräset lixom är "upp-bökat". Vi har sett det på ett annat ställe innan men nu var det ganska så mycket. Någon som har någon ide om vad det kan vara??? 
 
Isabell åt när vi kom in och visade inga tecken på att vilja sova, så då tänkte jag att det var lika bra att köra till Maxi. Väl där är hon glad som en speleman när jag plockar på mig alla varorna men när vi kommer till kassan blir hon som galen. Såklart blir det avstämmning också men allting stämde! Skönt det iallafall! Så nu har vi genomlidit ett första besök på en affär med gallskrikande unge. Jag kunde ju lixom inte ta upp henne heller eftersom jag körde både vagnen (hade babyskyddet i) och en korg. Det bästa av allt med hela shoppingen var att dom inte hade de enda blöjorna som Isabell kan ha. Slut på hyllan;( så det fick bli ett besök på ICA här i byn och där fanns de. Detta besöket sov sig dock Isabell igenom. 
 
Rikard kom hem ganska tidigt så jag han. Stryka klart det som jag inte hann igår. Nu är nog Isabell lite hungrig så nu måste jag avsluta här. 
 
Imorn blir det återigen besök på BVC och sen ska jag till mitt jobb och säga hej. De ska ha personalmöte och då passar jag på! Annars vet jag inte vad veckan erbjuder. Blir väl ett och annat besök och på fredag kommer Johanna hit. Får väl se vad vi ska hitta på;) 
 
 



Max Aregger

Hej Heidi det är alltid lika roligt/skönt att läsa din plogg, tusend tack!
Det med gräset kann beror på att ni har sork/möss under gräset. Du ser ju på våren, att det är stora jordhögar på vall och gräsmattor. Men dom gör ju inte så mycket. alternativ ni lånar en katt av Peter!
Kram på er tre och ha det så bra, morfar hälsar.


Svar: Hmm ja det är det kanske. Ska ta bild imorn så får du se hur det ser ut;)
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?