Fredagskväll...
Publicerat den

... och hemma hos oss blir det massa mys. Vi har just ätit middag och Isabell satt i babysittern under hela tiden. Duktig liten skrutta. Nu blir det snart idol och lite fredagsmys (godis).

Idag har vi varit och träffat Anna och Maxi samt deras nya familjemedlem Nica. Vilken underbar liten varelse alltså. Så cool och tuff. Tror Anna och hon kommer få mycket kul tillsammans <3. Vi gick först en promenad och sedan tig vi en fika på stan. Jättemysigt hade vi. Vi tog sedan en runda på stan. Jag hade som mission att hitta en lite tjockare mössa till lilltjejen och det gjorde jag. En jättesöt som ni får bild på senare. Har den på ipaden och sitter med mobilen nu. Hittade även ett linne till mig och en supersöt body och en pyjamas till tjejen. Tittade även på jacka som jag nog åker in och handlar imorn.

Väl hemma igen har vi myst jag och Isabell och sen var vi ute i trädgården och fixade lite! Nu har vi just ätit mat och ska som sagt se idol!

Trevlig helg alla glada <3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?