Fått lite...
Publicerat den

... praktist arbete gjort nu ikväll. Bla så har jag fixat med försäkringskassan och med lärarförbundet och avgiften dit. Sen förde jag över en massa bilder från kameran till datorn. Svårt att få riktigt bra bilder på skruttan men jag är ju inte helt påläst på kameran heller. Hade verkligen behövt läsa på instruktionsboken för att ge kameran de bästa förutsättningarna. Dock finns ett litet problem, jag vet inte var den är någonstans. Så Rikard, vet du var den är? Tänkte också att jag skulle försöka vattenstämpla bilderna så att ingen tar dem. Eller är alternativet att sätta lösenord på bloggen. Är det någon som vet hur man lättast vattenstämpla bilderna?!
 
Ni får njuta av några söta iallafall!!
 
Ser ut som hon vill ge kameran en smocka=)
Jag försöker fota men det tycker inte Isabell är en bra idé
Söta fötter <3
Första gången hon badade=)
 



Jessica

Om du vill typ vattenstämpla så kan du öppna bilden i tex photoshop ocj sen lägga rn text/din signatur nära era ansikten typ så om nån dum snor så kan de inte använda den till så mycket. Bara ett förslag finns nog de. Som kan detta bättre.

Kram



URL: http://Myckelite.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?