En riktig...
Publicerat den

... slappedag har vi har idag. Vi har gått lite promenader, vilat, tvättat och bara myst. Isabell valde att stiga upp kl 6 tillsammans med pappa så det var vara gilla läget;) så jag åt frukost och sen när jag skulle borsta tänderna och la henne på golvet så somnade hon. Så riktigt pigg var hon inte, ville nog mest bara mysa med pappa! Att bero på honom så är han fortfarande inte hemma. De hade föräldramöte idag så han blir sen. Nu är han dock påväg hem så han hinner mysa lite med lilltjejen innan hon ska sova;)

När vi var ute på promenad innan så såg jag att aska tittade in i skogen på ett ställe. När jag kom fram dit så låt där ett rådjur bara två meter från stigen. Set låg kvar och tittade länge på mig. Aska var så himla duktig som inte jagade upp det med;)

Bjuder på rådjursbild och en bild från igår på skatten<3




Milla

Åh. Ett leende! Sötis!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?