En härlig fredag...
Publicerat den

... lider nu mot sitt slut och jag ska snart sova! Har haft en toppendag som startade med promenad tillsammans med Anna och hundarna. Alltid lika mysigt att ses. Sen åkte jag och Isabell mot stan för att träffa Elin. Samma sak där, alltid lika trevligt när vi ses. Jag och Isabell fortsatte sedan på stan medan Elin fick åka och jobba. Vi var bl.a. på banken och tittade i lite affärer. 

Väl hemma igen väntade vi bara på pappa så plockade ock fixade lite. Isabell hade lite pappamys medan vi pratade om dagen och så. Rikard lagade sedan mat när jag matade barnet. Hon somnade vid halv 9 så det dröjer förhoppningsvis någon timme till innan set är dags för matning. 

 
Mitt älskade gryn som ikväll nöjde sig i vaggan<3

Fredagsglad innan idag!!

Imorn blir det hemmapyssel för denna lilla familj. Det är verkligen behövligt!! Sista helgerna har vi haft fullt upp och inte ägnat huset särskilt mycke tid, men imorn så;)




 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?