Effektivt och lyxigt...
Publicerat den

... så kan man sammanfatta min dag hitintills. I morse efter att jag ammat så tog Rikard med sig Aska och Isabell på promenad och jag fick ligga kvar i sängen. Riktigt lyxigt kändes det. När jag sedan steg upp så var Rikard igång med städning och jag matade Isabell och mig själv. Skrev även matsedel och handlingslista. Tränade Isabell med nappen också. Det går bättre och bättre med den. Vore ju lite skönt om hon kunde ha den lite ibland istället för mig. Hon somnade iallafall med nappen och då passade vi på att packa in oss i bilen och körde mot Maxi. Blev en ordentlig strhandling och nu har vi mat till och med nästa fredag. Skönt värre;)
 
Nu sitter jag och matar lilla trollet och Rikard och Aska är ute i trädgården och gör höst! Idag känns det verkligen som höst tycker jag. Lite mysigt och lite jobbigt. Det kommer ju nu bara bli mörkare och mörkare nu vilket som kan uppfattas som jobbigt!
 
I veckan måste vi försöka boka en lokal till Isabells namngivningsfest. Vi ska ha den i november så det börjar bli dags att boka så man är säker på att där är ledigt. Vi måste ju ha en lokal för det blir ganska mycket folk. Blir alltför trångt här hemma och det känns också lite jobbigt att ha det här! Att bero på mycket folk, så har vi lite svårt med vilka vi ska bjuda. Vi har inte bestämt klart men det är ändå svårt. Känns iallafall roligt att få planera lite fest igen. Vi hade himla kul innan bröllopet och detta blir ju lite liknande om än inte lika stort!
 
 
Sötnöten med en napp i munnen<3
 
I sina babyconverse som jag virkat. Ska nog försöka ge mig på några till!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?