Besöket...
Publicerat den

... på BVC gick toppen. Lilltjejen hade gått upp drygt 300 gram sedan förra veckan och följde sin kurva som "Linus på linjen". Så himla skönt att hon går upp så fint och att amningen verkar fungera utmärkt. Annars har Isabell varit en mycket nöjd och glad tjej idag. Hon har kunnat sova längre stunder och när hon gör det är hon på bättre humör. Kanske är det också så att hon nu vant sig vid mitt penicillin och inte har lika mycket magknip. Får väl se hur bra hon sover inatt sen nu när hon sovit så bra idag, men det tar vi då. Nu sitter hon och busar med pappan som jag tror saknar henne massor om dagarna. Rikard badade lilltjejen också innan. Vi har grt det tisdagar pch lördagar, så man har koll att det blir två gånger per vecka. 
 
Som sagt, vi får se hur kvällen blir här hemma med pigg tjej, men just nu är hon nöjd och vaken. Blir väl iallafall lite  tv mys och så innan vi hoppas att skatten somnar. 
 
Min fina syster var här innan ikväll med nybakt bröd som hon gjort idag. Jag är verkligen bortskämd som har så fin familj som tar hand om mig. Nu när jag är hemma hela dagarna så uppskattar man det lilla extra mycket<3
 
Ser smarrigt ut;)
 
Mina älsklingar, finast i världen<3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?