Älskade skatten...
Publicerat den

... och jag har en riktig mysdag. Hon stökade en hel del i morse så jag är ganska trött. Vi gick upp vid 8 tiden och då blev det frukost för oss båda. Sedan la jag Isabell i vagnen, satte regnskydd på och regnkläder på mig och sedan gick vi ut med Aska i regnet. Isabell somnade på en gång och det behövde hon nog. Vi var ute knappt en timme och sen fortsatte hon sova en stund till. Nu har hon varit vaken en stund och äter lite lunch just nu. När hon är klar blir det även lunch till mamman. 
 
Känns lite konstigt att det bara är jag, Aska och Isabell hemma men vi vänjer oss nog snabbt! Blir väl någon mer promenad med Aska sen men annars är vi nog bara emma och myser. Inget roligt väder als. Känns som riktig höst faktIst. Men dom sa på vädret att det skulle bli varmare i mitten på veckan så det hoppas vi på;)
 
Dagens lilla skatt<3
 
 



Milla

Naw lilla sötisen. O med giraffkläder ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?