Ytterligare...
Publicerat den

... en vecka är avklarad, ja om man nu ser till de dagar som Rikard jobbar. Nästa vecka har han "lov" men jobbar ju en hel del ändå. Men hela fredagen ska vi hänga och då blir det bland annat ett besök på BVC igen. Kul för Rikard att följa med någon gång ibland. 
 
Idag var iallafall jag och Isabell inne i stan och träffade Camilla. Trevligt som alltid. Vi lunchade först och sedan var vi och kollade in den nya gallerian i stan som öppnade just idag. Inget direkt wow betyg för mig, men roligt med lote nytt. Blir dock roligare sen när nästa etapp är klar och det kommer lite nya affärer. Vi var inom hemmakväll också och köpte lite godis, det är ju trots allt fredag. Väl hemma igen har det blivit lite av varje. Vi har såklart ätit tacos och sen fick lilltjejen sig ett bad. Det gillar hon verkligen så nu gör vi det oftare än nar hon var aldeles nyfödd. Har tittat på Idol och nu är Rikard inne och nattar Isabell. Vi är så himla bortskämda med att hon sover mellan 6-9 timmar i streck på natten men någon gång kommer det säkert ändras. Så därför njuter vi nu så länge det varar.
 
Imorn blir det lite av varje här hos oss. Vi måste in till stan och köpa domkraft och fälgkors så att vi kan byta däck på bilen i helgen  Man vet ju aldrig när det slår till och blir kallt så lika bra att byta så man har det gjort. Sen ska vi ju ha vår bil till Ullared nästa vecka och då vet man ju aldrig! Sen måste vi städa och så har vi lite trädgårdarbete att göra med. Sen behövs det såklart lite festplanering med. Nu är det ju bara två veckor kvar tills namngivningsfesten och allt är inte planerat än. Jag är ju lite så att jag vill ha allt klart så jag har koll. Men gnska så bra koll har jag redan, men efter helgen hoppas jag det är ännu bättre;)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?