Vilken tur...
Publicerat den

... att Rikard kom hem från jobbet idag. Tågen slutade gå kl 17 så vi var några som tänkte på honom. Han tog förnsta bästa tåget när han kunde! Lite efter 4 var han hemma och vi har haft en mysig eftermiddag. Vindarna blir kraftigare och kraftigare här utanför. Vi har säkrat alla saker ute på tomten och bilen har vi ställt i garaget. Hoppas nu att vi klarar oss bra ikväll och inatt.
 
Nu sitter Rikard och tittar på fotboll medan jag tittar på cancergalan. Kan tänka mig att dte blir en eller annan tår. Sådana program tar fram en mycket blödig sida hos mig, men ibland är det bra att gråta. Får väl se hur länge vi är vakna idag. Har inte riktigt kommit i fas med timmen man ställde om i helgen. Detta gäller ju främst för Isabell, men det gör ju lite för mig också. Jag klagar dock inte ett dugg. Jag har sån tur som får sova i princip varje natt just nu!
 
Dagens sötnos <3
 



annika

Finaste finaste prinsessan!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?