Vilken dag...
Publicerat den

... vi haft idag. Först var vi ju på öppna förskolan jag och Isabell. Väl hemma igen blev det matning och sedan skypade vi med morfar. Isabell var väldigt glad och visade morfar allt hon kan. Sedan gick vi en promenad med Aska. Var så himla skönt väder och trollet somnade under tiden vi gick. Hon sov sedan länge när vi kom hem och då passade jag på att baka lite. Hann med två satser havreflarn och sedan pysslade jag lite till innan hon vaknade. Nu ikväll har hon fortsatt med sitt glada humör. Vi skypade lite med moster och kusiner också nu ikväll. Mysigt att höra hur de hade det. Det verkade som att de tyckte det var mysigt att få se sin kusin och kanske även sin moster<3
 
Imorn blir det en lugn dag för oss. Blir väl en promenad och så under dagen och kanske att jag hinner baka något med. Sen på kvällen vankas stickkväll för mig och Isabell. Får se vad hon är på för humör imorn, alltod lika spännande. 
 
Nu blir det snart lite nattmatning för trollet och sedan godnatt. Hon är ju lite av en kvällstjej denna lilla damen. På morgonen gillar hon att ligga kvar och sova!
 
Bjuder på lite bilder från dagen!
 
 
 
 
 
Älskade lilla troll
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?