Som en kratta...
Publicerat den

... låter jag idag när jag pratar. Får kämpa för att få ut några få ord. Har fortfarande ont i halsen men inte särskilt förkyld vilket är skönt. Hoppas att detta är det enda så det inte blir mer. Jag har verkligen inte tid eller lust att vara sjuk.
 
Idag har vi äntligen blivit av med vår gamla soffa. Rikards bror ville ha den så idag hyrde vi släp och fixade med det. När vi kört och fixat allt med den (vi var på tippen och slängde hans gamla soffa med) så styrde vi mot ikea. Stackars Isabell skrek hela vägen dit. Hon tycker verkligen inte om att sitta fast i bilstolen och åka bil. Tips på hur man kan underlätta körningar mottages gärna. Vi handlade en ny "soffa" som vi ska ha som extrasäng på kontoret. Visar bild imorn när den är ihopskruvad!
 
Var egentligen tänkt att vi skulle till Annika nu ikväll men jag kände att det var lite taskigt mot isabell med mer bil så vi blev hemma. Rikard körde dock hem Micke och Irre och så var han ute hos Annika och hämtade kött som vi köpt. Nästan 60 kg nötkött, så nu har vi så det räcker. Har länge sagt att jag vill ha närproducerat och så och det är detta verkligen. Så vet man att djuren haft det bra med. Så nu vet jag vad jag ska göra imorn.. Packa och fixa med köttet. Tror jag ska frosta av frysen med när vi ändå ska packa om den!
 
Annars blir det nog storhandling imorn och kanske också lite bak. Det närmar sig med namngivningen nu ju!!
 
Lilla sjusovaren i morse i mammas och pappas säng <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?