Nu...
Publicerat den

... var jag just inne och la skatten i vaggan. Det verkar som hon sov. Skönt för henne om så var fallet och att hon får sova för natten nu. Sen vaknar hon ju såklart något men får hon lite sammanhängande sömn nu vore det bra! Jag ska snart gå och duscha tänkte jag. Det blir ju lite så att jag får göra det på kvällarna när trollet sover. Hon tycker ju att det räcker med 2 minuter för mamman att göra sig iordning. Då hinner man inte direkt tvätta håret utan typ starta och stänga av duschen. 
 
Vi får som sagt se hur dags vi vaknar imorn. Vaknar vi tidigt så bkir det nog öppna förskolan en stund. Sen efttfer lunch blir det BVC. Spännande att se hur mycket hon väger och hur lång hon är nu!
 
Fick ett mönster av Johanna idag. Får se när jag får tid att börja sticka igen. Tänkkte nog göra tossor till namngivningen nästa gång jag börjar med något!
 



Elin

Blir ju toppen till på onsdag! Ska bli roligt att träffa er igen!!! Kram, Elin!



URL:


Elin

Blir ju toppen till på onsdag! Ska bli roligt att träffa er igen!!! Kram, Elin!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?