Nu...
Publicerat den

... är jag och min skatt påväg hemåt efter en mysig vecka i Stockholm. Vi har såklart saknat pappa och vovve men annars har vi haft det toppen. I onsdags var vi hemma hos Therese på kvällen och det var trevligt. Hon hade så himla fin mage och vi hoppas att grabben kommer ut och mår bra snart. Eller han kanske kan vänta en månad till. 

Igår var vi ute hos min bonusbror med familj. Var väldans mysigt. Tycker att det är så kul att man kan ha så fin kontakt trots att man inte har blodsband men våra föräldrar har trots allt valt varandra och då blir man ju faktiskt automatiskt "familj"!

Idag har vi bara myst med mamma/mormor. Vi var ute på en promenad också och fy vad kallt det var. Nu blir det till att plocka fram vinterjackan när jag kommer hem. Tågresan har ännu så länge gått superbra och just nu ligger trollet i min famn och sover. Blir ju massor av pappamys sen när vi kommer hem!

Imorn blir det eventuellt lite flytt av soffa samt ett Ikea-besök. Hoppas iallafall det för det är på tiden. Vi vill ju få iordning i kontoret och när soffan åker ut kommer en ny gästsäng in!

Önskar er alla en fin helg och tackar mamma och Roffe för en fin vecka<3

Mystjej <3








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?