Lördagen...
Publicerat den

... är nu till ända och det har varit en bra dag. Först var ju jag och Isabell och tittade på hästar. Duktiga var dom och fick veta att de kom på 2a plats med laget. Vi åkte nämligen innan det var slut. Trollet sov, hör och häpna, hela vägen hem och satt kvar länge i babyskyddet. Hade inte mage att väck henne när hon sov så skönt. Under tiden hon sov så fixade jag med lite tvätt och sen började jag och Rikard att planera namngivningsceremonin. Tror att det kommer bli riktigt bra!

Nu ikväll fick vi spontanbesök av Isabells farfar vilket var mysigt. Sedan har hi bara legat på soffan. Idag verkar dock inte bli lika lätt att söva trollet. Hon sov en stund hos farfar och nu är hon pigg igen, om än lite gnällig. Får väl se om hon somnar eller om det blir vår säng för henne i natt. Jag somnar väl annars snart, men beror ju på en viss liten dam. 

Imorn får vi besök på eftermiddagen och förmiddagen blir det mys. Blir väl en långpromenadens Aska då med för hela familjen!

Näe operation söva barn börjar! Ha en fortsatt trevlig lördagkväll och en trevlig söndag mina vänner!

Om en vecka åker jag och Isabell till mormor. Tror att hon saknat sin skatt massor<3





Morfar

Hej pà er är hos Marianne och Burki och tittar pà bilderna fràn Isabell
kramar Marianne, Burki und morfar



URL:


Morfar

Hej pà er är hos Marianne och Burki och tittar pà bilderna fràn Isabell
kramar Marianne, Burki und morfar

Svar: Va roligt! Hälsa dom så gott! Kram
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?