Klo- och pälsvård...
Publicerat den

... genomförd på Aska nu. Fick tips av Anna att stå som en häst när man klippet klorna, och det fungerar mycket bättre med Aska. Hon är ju lite tramsig annars med det. Tycker hennes klor växer mycket, så jag klipper dom varje vecka. Sen måste hon ju vara fin nu när hon ska på semester. Rikard lämnar henne hos Anna imorn och sen på fredag hämtar han henne igen. Det funkar ju inte att ha henne hemma när han jobbar för det blir för långa dagar. 
 
Annars tar vi mest det lugnt nu och laddar inför resan. Isabell har myst hos pappa hela förmiddagen. Dom ses ju inte på några dagar så bäst att mysa så mycket som möjligt nu;) 
 
inatt har hela familjen sovit gott utan jag. Kunde inte somna i går kväll och sedan fortsatte det när jag matat. Sov väl mellan 1-3 och sedan inte mer. Kunde inte somna utan låg bara och vred och vände mig. Surt för jag kommer ju inte vara den piggaste under tågresan. Så mormor kommer få pyssla om oss ikväll.
 
Försöker blogga under tiden som jag är iväg, men har ju lite att hitta på med. Och sen vill man ju umgås såklart med. Vi ska också installera skype hos mormor och Roffe så att vi kan prata med dom. Får ju provringa till tjejerna med;)
 
Såhär kan det se ut när jag pratar med pappa på skype. Han ska trycka på massa olika inställninga. Har världens roligaste film på mobilen när han ändrat rösten och sen inte kan ändra tillbaka. Alltså jag skrattar så jag gråter när jag hör den;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?