Istället för...
Publicerat den

... stickkväll blir det nog lite hundkväll. Tänkte jag skulle åka och hälsa på mina träningskompisar som jag inte träffat på länge. Jag stannar väl inte jättelänge men en liten tripp blir det! 
 
Idag har vi annars inte gjort mycket idag. Vi var ute på en långpromenad med Anna och hundarna i förmiddags iallafall. Har också plockat ihop lite av trollets kläder inför resan. Det mesta är tvättat vilket är skönt. Blir väl någon maskin imorgon eller på fredag. 
 
Alltså denna tjej<3
Och här är båda mina tjejer tillsammans
 



Farmor Irre

Vilken underbar tjej. Sötnosen!💕



URL:


morfar

Va fina bilder pà Isabell, en riktig glad tjej! Kram morfar



URL:


morfar

Va fina bilder pà Isabell, en riktig glad tjej! Kram morfar



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?