Insåg just...
Publicerat den

... att jag inte tittat in här ännu idag. Det blev en ganska tidig morgon för oss. Vi tog dock det väldigt lugnt med frukost både jag och Isabell. Sedan plackade jag undan här hemma och under tiden så somnade skatten på min arm. Hon sov sedan i babysittern en stund och när hon vaknade packade vi in oss, Aska och lite packning. Vi körde sedan mot stan för några ärenden. Först var vi på babyproffsen för något inköp och sedan tog vi Willys. Det ligger lixom mer på vägen när vi ska till Annika. Annars handlar vi ju alltid på Maxi. Handlade lite till vårat mission för dagen bara. 
 
Sedan körde vi mot Annika och tjejerna. Blev såklart välkomnade på bästa sätt. Vi mös en ganska lång stund och jag fick se massa fint som de fått från USA resan. Även Isabell hade ju fått massa fint, men jag vill inte visa allt nu. En får ni vänta ända till namngivningen med att se men den andra klänningen kan ni få se. Hon fick även världens sötaste Converse av moster. 
 
Vi satte igång med vårt projekt och det verkar som att det kan bli riktigt bra. Vi har även planerat tårtorna klart nu, förutom fyllningarna. Vi sa ju vi skulle göra det innan jag åkte ju, Annika. Vi har även beställt en hel del material och verktyg och det var inte världskul för plånboken. Men det gör ju ingenting, för vi vill ju göra det superfint till lilla Isabell. Roligt att ha ett riktigt tema och ha sjyssta ingredienser till det. 
 
Att bero på plånboken så har Annika och jag bestämt en Ullaredsresa nu. Blir innan månaden är slut och det ska bli roligt. Vi sa vi åker själva så är det lättare med Isabell. Då behöver vi ju bara anpassa oss för varandra och det är skönt. Har en del saker som jag vill köpa nytt och det kanske även blir en eller annan julklapp. Vissa saker är ju så himla mycket billigare där Fastän det är samma sak. 
 
Norah
Felicia
Tindra
Busungarna
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?