En heldag...
Publicerat den

... i storstan, eller närmare bestämt på Emporia, har vi haft idag. Träffade faster/svägerska och gick i en massa affärer. Hittade lite smått och gott till lilltjejen och även till lilla mamman! Vi hade en trevlig dag och åt lunch på Vapiano. Svullade i mig en pizza, men jag får skylla på att jag är en ammande mamma. Köpte även med mig fika hem i form av gräddbullar. Så det har vi gottat oss i nu. Blev en för mig och den andra får jag väl ta imorn. 
 
Imorgon ska jag in till stan och luncha med Camilla. Blir dock ingen shopping för mig. Måste ju spara mig till nästa veckas Ullareds-tripp. Blir ju till att shoppa en del där. 
 
Helgen har vi inte något direkt planerat. Vi måste dock köpa domkraft och grejer så att vi kan byta däck på bilen. Sen ska vi nog träffa kusiner och moster till det lilla trollet med. Var alltför längesedan vi såg dom!
 
Nu ska jag kolla på "Hela Sverige bakar"och sedan blir det nanna kudde. 
 
Mor och dotter
Ikväll lyser det i hela Vinslöv. Vi fick marchaller och en lapp i brevlådan där det stod information om när man skulle tända och så. Trevligt initiativ tycker jag. 
Gräddbullarna. Polka och dajm valde jag;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?