En härlig dag...
Publicerat den

... börjar lida mot sitt slut. Vi hade trevligt i Helsingborg. Först var vi på Rikards jobb. Alla elever och lärare tyckte Isabell var söt, såklart, och hon var på lysande humör efter att ha sovit hela vägen dit. 

Rikard, jag och Isabell gick sedan ochåt  lunch. När maten kom ut frågade servitrisen om hon skulle hålla Isabell medan vi åt. Lyxigt värre;)

När Rikard skulle tillbaka och jobba så tog jag och Isabell en runda på stan. Köpte inget speciellt men kul att se en ny stad. Jag har ju aldrig varit i Helsingborg innan. 

På vägen hem fick vi sällskap av Rikard som gick lite tidigare. Väl hemma blev det montering av gunga och sen lagade jag mat. Blev soppa med soltorkade tomater och basilika och till efterrätt blev det pannkakor. Sen när jag städade köket var Rikard och tjejerna på promenad. När de kom hem igen fick Isabell sig ett vad och nu äter hon medan vi tittar på tv!

Tågresan
Hemresan 
Gung gung 










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?