Eftermiddagen...
Publicerat den

... blev inte lika effektiv som förmiddagen. Men jag kände mig duktig när jag gick ut och samlade ihop lite av löven vid entren. Det blåste ju lite igår så där var en hel massa löv. Får se om jag fortsätter med det imorn. Det beror lite på om och hur Isabell sover. 
 
Vi var också ute med Aska igen. Isabell satt i bärselen och hon log så fort vindarna kom och gjorde massa bubblor. Jag hade kunnat tänka mig att det vore lite obehagligt, men det tyckte iallafall inte trollet. Sen blev det lite lek, matning och mer lek. Lagade också fiskgratäng till middag. Sedan fick Trollet bada och nu somnade hon för en stund sen. Rikard kom hem under tiden jag nattade. Blev en sen dag för honom, men det var lite nöje efter jobbet så han jobbade inte så länge. Sedan var det såklart strul med tågen så därav blev han så sen. Lite surt för honom men vi kna ju hoppas han kommer hem liite tidigare imorn. 
 
Nu tittar jag på "Fest hos Bagge-Wahlgren". Blir en dusch när det är slut och sedan sängen för mig. Familjemedlemmarna sover redan så alldeles tyst och lugnt här hemma. Jag läser väl en eller två sidor i min bok innan jag somnar med;)
 
Älskade lilla tjej<3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?