Efter...
Publicerat den

... en natt med mycket sömn för barnet och inte lika mycket sömn för mamman steg vi upp sent idag. Isabell var nog ordentligt trött så det var skönt hon fick sova ut. Annars har vi mest bara myst här hemma idag. Vi var ute på en långpromenad med Aska för en stund sedan och sedan har jag fått i mig lite lunch. Nu äter trollet och jag ska försöka vila lite. 

Imorn blir det eventuellt öppna förskolan för oss. Där är bl. a babyrytmik på tisdagar. Vi får väl se när vi vaknar för jag vill inte väcka trollet om jag inte måste. Sen ska vi till BVC på 2 månaders kontroll imorn också. Hoppas att det går lika bra som de vi varit på innan!! 

Annars har jag lite smått planerat i veckan. Ska försöka träffa Anna och hundarna en dag. På torsdag ska vi träffa moster. Vill ju höra allt om hur de haft det på resan. Fick sms innan om att de landat på Kastrup. På fredag blir det nog mest att packa och lite så. Åker dock inte förens 13.50 på lördag så lite hinner jag göra då! 

Ska bli riktigt mysigt att åka upp till Stockholm. Vi har ju mycket att stå i men mysigt ändå;)

Sen när vi kommer hem så börjar planeringen på riktigt inför namngivningsfesten;) blir superkul det!!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?