Effektiv...
Publicerat den

... har jag varit hittills idag. Vi gick upp vid halv 8 och sedan dess har jag hunnit tvätta 2 maskiner tvätt, gått promenadmed Aska, bakat två plåtar med drömmar och ätit lunch. Trollet sover sedan promenaden och man hinner verkligen få undan lite medans hon sover. Hon kommer väl att vara dödshungrig när hon vaknar så jag har förberett för mat redan. Får se vad vi hittar på i eftermiddag om det kanske blir något mer bakat. Det beror lite på när Rikard kommer hem. Annars blir det väl lek och kanske också lite pyssel. 
 
Känns som jag har bra koll inför nästa veckas fest. Har bakat nästan allt som går att förbereda (resten fixar jag i helgen) och har allt annat planerat. Tänker mig att åka och storhandla på torsdag så kan jag lämna trollet med moster och mormor under tiden. Bara jag matat henne innan så kan jag ju gott vara iväg någon timme. Lättast för alla om jag får handla för mig själv. Sen har vi hela fredagen att pyssla med mat och dekorationer så det känns ganska lugnt. Som jag sagt innan, jag älskar att planera fest. 
 
Näe, nu ska jag fortsätta med min effektivitet under tiden trollet sover. Först blir det en vals med min vän damsugaren;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?