Det blev...
Publicerat den

... en allt annat än lugn natt för lilla mig. Hon ville onte somna och när hon väl gjorde det så blev hon väckt. Så jag fick snällt amma henne till sömns och sedan var det natning varannan timme. Så denna mamman är inte alltför pigg idag. 
 
Jag har iallafall varit duktig och rensat lite i min garderob. Blev en proppad Ikeakasse med kläder som jag inte använder och hade säkert kunnat ta ut mycket mer. Nu är det iallafall lättare att få plats där inne. Har även börjar ta fram lite saker som jag ska ha med nästa vecka. Sen vet jag att dagarna bara går och det är svårt att få något gjort. Så förbereda är nog bra att göra! 
 
När jag var i stan sist så köpte jag lite backar som jag tänkt ha till de kläder som Isabell växer ut. Så har jag tänkt att sortera dem storleksmässigt så det är lättare att ha koll. Nu åker nog kläderna i storlek 50 ner i lådorna, för nu tycker jag allt att de är för korta. 
 
Har även börjat titta på material till tårtorna som jag och Annika ska göra till namngivningen. Tror de kommer bli jättefina och tycker att vi har en bra plan. Återstår bara att bestämma vad vi ska ha för fyllning i tårtorna. Vi får helt enkelt ha ett "tårtmöte" där vi kan bestämma allt samt beställa allt det vi behöver. 
 
Nu kommer snart Nina och Markus på besök. Får väl se om lilla trollet vill sova något, hon har bara sovit en liten stund när Rikard var ute och gick. 
 
Dessa lådor är det
Har gjort iordning så jag kan märka upp lådorna med. Dymon är bra till mycket;)
 



Milla

Ta med henne i eftermiddag så ska jag nog få henne att somna ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?