Denna mamman...
Publicerat den

... är väldigt bortskämd har jag märkt. Inatt sov trollet mellan 21.30-04.30 och sedan 05.15-8. Helt galet men riktigt skönt var det att få sova. Märker verkligen att hon sover bättre i vaggan om vi bara får henne att somna där. Eller egentligen somnar hon ju i soffan och sedan lägger vi henne i babynestet och sedan i vaggan. Problemet är bara att hon är ganska lättväckt när man flyttar henne. 
 
Vi har sedan haft en mysig morgon. Isabell satt i gungan medan jag åt frukost och hon var glad som en speleman!! Vi har sedan varit ute och gått med Aska och nu äter trollet. Vi ska sedan packa in oss i bilen och köra mot stan. Har några ärenden och ska väl också titta i lite affärer. Hade verkligen behövt nya skor och sen tänkte jag köpa fleecekläder till Isabell. Vi har ju några overaller men hade behövt fleecekläder till vintern. Har hittat fina på Cubus så får se om de finns kvar. Jag tror även att vi hittat kläder till namngivningen. Ska se om de finns inne, för isåfall köper jag. Dock är det lite svårt med strorlek men jag tror hon kan ha 62 om en månad. Nu har hon ju 56 och i vissa kläder 50, men de börjar bli lite trånga. Eller åtminstone lite korta, för damen har vuxit mycket på längden. 
 
Vi ska ringa farmor också och se om hon vill hänga med oss på stan lite! Ikväll blir det massa fredagsmys för vår lilla familj! Sen i helgen är det lite planerat och sen måste det tvättas. Vi åker ju till Stockholm nästa helg så det måste göras;)
 
Älskade unge<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?