Blev inget...
Publicerat den

... bloggande igår. Först var vi iväg och handlade lite. Sedan körde vi ut till moster och kusinerna. Blev en massa mys där. Tror tjejerna var väldigt glada för att Rikard var med denna gång för mest var dom på sitt rum och lekte med honom! Tror inte heller att Rikard var alltför ledsen! Vi fick god lunch i form av lasagne. Annika måste nog vara bäst på att göra det;)

Vi passade sedan på att baka lite bullar. Inte så lite heller, det blev en hel del! 

Väl hemma igen fick jag mig äntligen det där efterlängtade badet och det var skönt! Även Isabell fick bada, fast det i sin egen badbalja! Hon somnade redan vid 9 och strax därefter la jag mig och läste. Blev en tidig kväll med andra ord. 

Idag ska jag passa tjejerna en stund. Norah fick lite feber igår så ingen förskola idag. Beror dock på om Stefan behöver sova eller ej, men mest troligt åker vi dit en stund:)

Kusinmys på hög nivå <3
Norah och Isabell 










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?