5 kg's gränsen...
Publicerat den

... är nu sprängd för lilla Isabell. Hon var så duktig och glad under hela besöket. Hon bjöd på en hel massa leenden och det uppskattades av sköterskan. Nu blir nästa besök nästa fredag och då hoppas vi på lika fin uppgång. När vi kom hem från BVC gick vi en tur med Aska. Blev dock ingen lång promenad för dels så regnade det mycket och sen har Aska skadat sin tass. Vill inte slita på den för mycket. Alltid denna tiden på året skadar hon sina tassar vilket är drygt.
 
På eftermiddagen sov Isabell en lång stund och då passade jag på att baka. Tycker dock inte att det blev så bra så vi får se om vi gör om det! Har ju en hel del annat att baka också, men har lejt bort lite till Annika också. Jag tycker verkligen att det är roligt att planera fest och att fixa med allt.
 
Imorn ska jag och Isabell fgöra debutbesöket på öppna förskolan tänkte jag. Vi får väl dock se när vi vaknar om vi hinner. I morse vaknade trollet vid halv 10. Vi var båda färdigätna och påklädda kl 11 så det funkar inte om vi ska iväg imorn. Annars har vi inte mycket planerat imorn, men kanske hinner jag baka något igen.
 
Bjuder på en bild från någon månad sedan när vi skulle på kalas. Tänk vad hon vuxit sedan dess. Ibland måste man stanna upp och njuta av stunden för tiden går verkligen snabbt.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?