Väl värd...
Publicerat den

... detta om jag får säga det själv. Alla fönstrena är rena och förberedda inför nästa veckas advent. Dock är jag inte den bästa fönsterputsaren så lite flammigt här och var. Men renare är dom iallafall och det ser bättre ut. Har även hunnit klippa askas klor och så har jag varit ute en långrunda med tjejerna. 

Jag har uppnått mitt mål denna veckan med att gå totalt 22 km. Tycker det är helt ok med tanke på att jag har en hel del annat i görningen mest hela tiden. Med sockret har det också gått bra hela veckan, men som sagt, jag tillåter det fortfarande på helgen!

När jag är klar här ska jag slänga ihop en lasagne. Hoppas att det kan bli i stil med syrrans, men det kan bli svårt! Sen blir det nog bara lite tv mys gör denna lilla familj;)
Detta är alltså vad jag tycker jag är värd!!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?