Ont i mitt hjärta...
Publicerat den

... gjorde det verkligen igår när det var dags för sprutor för min lilla tjej. Ush vad ledsen hon blev. Var svårt att hålla bort tårarna men bara att kämpa emot. Dock verkardxet inte som hon har särskilt ont idag och ännu sålänge har hon inte heller någon feber. Håller alla tummar att hon slipper det för då gör det väl ännu mer ont i mitt hjärta. 
 
Igår kväll hade vi besök av Isabells morfar, farmor och farbror. Det blev raclette först och sedan såklart fotboll. Synd dom släppte in ett mål sådär i slutet, men hoppet lever ju ännu. Morfar sov sedan kvar och åkte i morse igen. Imorn blir det långresa med morfar och oss. Vi ska åka och titta på en badtunna i Varberg tror jag det är. Så lång dag i bilen. Får se om vi är sugna att åka inom Ullared en sväng också när vi är ute och åker. I och för sig var det ju inte så längesedan jag var där!
 
Idag har annars varit en lugn dag för oss. Jag och Isabell sov en ganska lång stund och under tiden så bytte Rikard däck på bilen. Så nu är den vinterrustad. Även olja och så kollades. Alltid skönt när det är gjort. Nu fattas bara en tvätt men det får vi se om vi hinner imorn eller i veckan. 
 
På tisdag är det dags för operation för mig. Isabell ska hänga med moster så länge. Sen på kvällen är det ljusparty hos moster. På onsdag är det återigen dags för babysim och sen på torsdag är det föräldraträff. Så en ganska fullspäckad vecka för vår del. Synd bara att jag missar öppna förskolan även denna veckan, men vi får gå nästa vecka igen. Viktigare att få operationen gjord. 
 
Ikväll blir det bara hemmamys för oss. Kan väl tänka mig att det blir någon form av texmex till middag. Kanske att jag slänger ihop en tacopaj, det var längesedan! 
 
Finns det något mysigare när en sånhär liten tjej sover på armen, tror knappast det faktist. 
(Från igår när hon sov hos mig<3)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?