Lugn...
Publicerat den

... söndag har vi haft det. Rikard och pappa åkte själva och tittade på badtunnan. Tyckte lite synd om Isabell om hon skulle behöva sitta i bilen hela dagen. Istället har vi myst, lekt, sovit, ätit och varit ute på en promenad. Jag har även hunnit med att klippa Askas klor! Blir en lika lugn kväll som dagen varit. Just nu tar trollet en nap p min arm. Och det är ju så mysigt att man inte kan motstå.
 
Imorn ska jag och pappa iväg och köpa släp. Vi har bestämt oss för att köpa en gemensamt. Skönt att ha ett eget så slipper man tänka på att hyra osv. Jag har också lite andra ärenden i diverse olika affärer och sen tänkte jag storhandla med. Har blivit så hattigt sista veckorna med gäster och namngivningsfest bla. 
 
From imorn sva jag också blrja med min avgiftning. Nu när jag inte mått så bra (även fast det också varit den bösta tiden i mitt liv) har jag blivit lite väl beroende av socker. Så nu måste jag ta tag i det så inget godit eller sötsaker i veckorna från och med imorn. Jag ska även gå minst 20 km i veckan. Har jag inte uppnått mina två mil på söndagen är det alltså bara ge sig ut. Det som räknas är när jag går med Aska eller om vi ska iväg någonstans. Alltså inte allt man går på en dag. Tänkte att 2 mil är bra att börja med. Sen kan man ju alltid utöka om det blir för lätt. Så nu behöver jag all stöttning man kan få när jag ska avgiftas och blrja komma igång med mitt liv igen!
 
Ett mysterium här hemma är att i somras hittade vi en jeansjacka. Ingen har givit sig till känna om den så vi har ingen aning om vems det är. Sen nu i veckan hittade Rikard ett rosa armband som han trodde var mitt, men jag känner inte igen det. Så nu undrar vi alltså om någon saknar en jeansjacka eller ett rosa armband?????
 
Innan idan när trollet myste med en av sina snuttefiltar <3
 



Milla

Lilla söttroll! Både jeansjackan o armbandet ä Annies.



URL:


Johanna

Hehe jag tänkte skriva att det kanske är Annies :P Åh så söt hon är lilla skruttan! Hoppas hon har kommit över sprutorna den lilla stackaren. Men det är ju tyvärr ett nödvändigt ont. Läste att du skulle ha din operation också. Jobbigt men bra att det blir av <3 Hoppas att det inte blir alltför tufft och att allt går bra! Stor kram!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?