Kvällslugn...
Publicerat den

... är det här hemma nu. Trollet äter sista målet nu innan natten och vi tittar på tv. Blir väl inte mycket mer gjort ikväll. I eftermiddags började jag och Isabell att förbereda för adventspyntet. Vi tog fram lite och pysslade lite. Mysigt sen till helgen när man får ta fram allt. Jag är ensam hemma på lördag så då tänkte jag ta fram det mesta. Fast sen måste Rikard sätta upp utebelysningen för det ger jag mig inte på. 

Bjuder kanske på bilder på mitt pynt i helgen men sålänge får ni stå ut med mina favoriter!!






annika

Fuskade gjorde jag, satte upp det idag! Jobbar juh på lördag...

Svar: Va redan idag?! Det var verkligen fusk!! Men det kan väl vara okey eftersom du jobbar;)
Heidi Aregger



URL:


Johanna

Söta lilla gos! Hon är så fin <3 söt outfit också!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?