Känner mig duktig nu...
Publicerat den

... när huset är nystädat tvätten är hängd och varit ute och promenerat en timme vilket resulterar i att min lilla tjej sover gott ute i vagnen. Hon har sovit drygt två timmar nu, så snart borde hon ju vakna. Konstigt att även fast det är ganska skönt när man hinner göra lite när hon sover, så saknar man henne ändå. Helst av allt hade man ju velat mysa med henne mest hela tiden. 
 
Som sagt så har jag städat huset nu. Började i morde med badrum och så medan trollet var sällskap i babysittern. Sen har vi myst, plockat lite, myst, vattnat blommorna, myst och fixat om vartannat. Golvena tog jag nu medans hon sov. Hon sover verkligen gott i vagnen vilket är skönt. 
 
Nu blir det lugnt ett tag och sen vid 18 kommer mina stickkompisar! Ska bli trevligt att se dem igen. Tänkte mig att baka lite och så innan dom kommer. Idag hinner ju även jag pyssla lite eftersom Rikard kan mysa med Isabell. Då får dom lite kvalitetstid också!
 
näe, nu ska jag hoppa in snabbt i duschen innan trollet vaknar!
 
En mycket bra uppfinning! Nu hör jag uu henne även om hon är ute och jag är inne<3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?