Jag har haft...
Publicerat den

... en välbehövlig bloggpaus några dagar nu. Kände att jag behövde det samtidigt som det varit fullt upp med det mesta. Så jag får väl snabbt återberätta vad jag hittat på. I lördags kom äntligen Isabells morfar till Sverige och det var ett härligt möte. Trollet var på sitt bästa humör och bjöd på en hel del leenden. Tror att dom båda tyckte att dte var en mysig stund. Såklart var ju Erika med också och jag tror även hon tyckte det var väldigt mysigt. 
 
I söndags var Rikard och pappa/morfar i Malmö och tittade fotboll. Under tiden umgicks jag med Erika och det var trevligt. Vi gick en promenad och lekte med trollet och så.
 
igår åkte jag ut till pappa och Erika och där spenderades sen hela dagen. Blev en kortare promenad eftersom regnet öste ner, men det hindrade inte trollet att sova i 2 timmar;) även moster och kusiner kom dit vilket var skoj. Inatt har jag inte fått en lika skön natt som sista veckan (då trollet sovit mellan 8-11 timmar i streck) men det ar inte så farligt. Hon vaknade en gång och åt lite innan hon somnade om och sen vaknade hon vid halv 6 igen. Men som jag sagt innan, vi är nog väldigt bortskämda så vi klagar inte!
 
I morse efter att vi båda fått i oss mat och på oss kläder så bäddades trollet i vagnen och sedan blevd et en skön promenad till öppna förskolan. Även idag tyckte hon att det var toppen. Hon åt och så där och nu sover hon fortfarande i vagnen sedan vi gick hem. Det är en där som ska ha babymassage till våren som vi ska vara med på vilket ska bli skoj. Vi ska även börja på babysim och förhoppningsvis blir det redan nästa vecka. Så nu börjar vi få lite aktiviteter vilket är skoj. 
 
Imorn åker vi till moster när vi vaknat och så. Blir till att baka nu i dagarna två. Imorn mäste jag dock iväg till sjukset igen så då ska Isabell vara med moster och mormor som kommer till Skåne ikväll. Jag tänkte också passa på att handla när jag ändå är iväg!
 
näe, nu vaknar nog mitt troll så det blir matmys nu!!
 
Såklart ville morfar mata trollet lite;) (skönt hon tycker det är okey när andra än mamma matar, även fast det  fortfarande är det mysigaste)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?