I'm back...
Publicerat den

... hoppas jag iallafall. Har verkligen varit fullt upp sista veckorna så bloggen har inte prioriterats. Nu hoppas jag dock att det lugnar sig lite så jag iallafall kan skriva ett inlägg per dag. 
 
Det har alltså varit fullt upp och det beror på att vi planerat och förberett för Isabells namngivningsfest. I lördags var det då äntligen dags och det blev en mycket lyckad dag. På fredagen var vi i lokalen och förberedde allt. Det var jag, Rikard, mamma, pappa, Erika och Irene i början och sedan kom även Annika med tjejerna. Vi fick till det riktigt fint tycker jag. Sedan på lördagen var jag och Annika där på morgonen och gjorde klart tårtorna. Så himla fina blev dem och allt hade ett tema som matchade med Isabells klänning. Hela ceremonin och festen blev sedan bra och jag tror att alla gäster hade trevligt och var nöjda. 
 
Igår var vi hos pappa och Erika och åt raclette. Mycket smarrigt var det. Tror det blir raclette på fredag också när pappa kommer hit. Det vankas ju fotboll så vi har bjudit in honom hit. Sen på söndag ska vi följa med honom och titta på badtunna. Jag är ju sugen att ha en sådan här hemma med, men det får bli ett senare projekt. Vi ska ochså åka och titta på släp en dag. Vi ska köpa ett tillsammans med pappa. Skönt att ha ett eget så man kan åka när man vill. Sen kring jul när Rikard är ledig så blir det absolut tippen med allt vi samlat på oss. Svårt för mig att åka själv lixom. 
 
Imorn blir det inget öppna förskolan för oss. Isabell har varit lite förkyld så vill inte riskera att det skulle bli värre. Så vi ska ha mysdag imorn också. Håller på att fixa lite på trollets rum. Hon fick ju massa fina saker på namngivningsfesten som måste få plats. Sen ska vi nog flytta runt vissa saker med;) tänk att en tremånaders tjej kan ha så mycket saker redan. Var ska detta sluta?!
 
Bilder från festen kommer tids nog. Tog inga bilder själva så vi måste vänta tills vi får några. ni får en sålänge;)
 
Min älskade familj<3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?