Idolkväll...
Publicerat den

... har vi här hemma nu. Lilltrollet ligget i sin vagga och sover, förhoppningsvis för natten. hon har bara sovit där i eftermiddags så trött borde hon vara. Vi åt klart tacos till middag. Isabell han lekt och myst massor sedan hon vaknade men nu var hon ordentligt trött. Hoppas att hon kan få sova gott inatt. 
 
Imorn blir det nog en tur in till stan för familjen. Vi har lite saker vi behöver till hemmet så tänkte vi åker in hela familjen. Jag tänkte köpa någon med adventsljusstake med. Har till nästan alla fönste men måste ha någon till. Sen tänkte jag beställa lampor till köksfönsten. Har hittat några fina som jag tror det blir. 
 
Bild från när vi var i London december 2011, undrars när nästa resa blir av
 
Min änglakotte. Hoppas att jag någon gång kan hitta fler liknande <3
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?