Hemkomna...
Publicerat den

... för en stund sedan. Trollet sover nog en stund till så jag passar på att blogga. Vi var ju på öppna förskolan i förmiddags och det var trevligt som vanligt. Sedan gick vi till Ica och sen gick vi faktist förbi mitt jobb en sväng. Kul att träffa alla barnen och kollegorna igen. När vi sen gick hem så stötte vi på grannarna så tog följe med dom hem. Tog såklart lite längre tid än tänkt och sen stod vi ute och pratade en stund. Så Aska fick ingen jättelång promenad nu, men det får hon väl ikväll istället. Inte alltid som det funkar att gå just mitt på dagen. Vill lixom inte ge mig iväg direkt igen om trollet vaknar, för då lär hon vara rätt hungrig. 
 
Nu vaknade såklart loppan så blir bara ett kort inlägg. Ikvälls ka jag kka soppa och steka pannkakor till middag;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?