Föräldraträffen...
Publicerat den

... idag var mycket trevlig. Verkade vara trevliga mammor och säkert någon man kan ta en fika med eller gå en promenad. Roligt att en av dom bor två hus bort från oss. Hehe. Nu sover iallafall trollet efter en dag med mycket vaket. Trodde jag ja, hörde just ett ljud därifrån. Hon har ändå varit nöjd mest hela dagen trots lite sömn. 
 
Imorn blir det en hemmadag för oss. Ska väl passa på att städa och så. Sen tänkte jag ta en lite längre promenad också. Ta ikapp att jag inte gick något långt i tisdags när jag var på sjukhuset. Tror att jag kommer upp i mina två mil på en vecka som jag önskat. Med sockret har det gått över förväntan. Har inte ätit något även fast jag varit lite sugen. Försöker ta en frukt istället och sen försöker jag äta ordentliga mål så jag inte blir så sugen mellan dom. Till frukost blir det havregrynsgröt och sen ordentlig lunch och middag. Att bero på middag så gjorde jag wallenbergare idag. Väldigt gott var det så absolut att vi gör det igen;) ellerhur Rikard?!
 
Näe, nu blir det nog mys med litet troll som låter lite missnöjd. Inte ofta hon är det men nu vaknade hon ju efter att hon somnat och är inte nöjd. Så något är nog inte bra;( men brukar funka att hon får amma lite då så brokar hon somna<3
 
 



Rikard

Ja, Wallenbergare får du gärna göra igen:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?