En lycklig liten tjej...
Publicerat den

... var det som var med på babysim för första gången idag. Hon gillade det verkligen och mot slutet började hon sprattla som en liten vilde. Denna lilla tjej som gör dagarna 100 gånger roligare och som gjort en till världens lyckligaste. Att jag får vara mamma till henne känns helt fantastiskt! Efter simmet och dusch så mötte vi upp morfar. Isabell somnade när vi klädde på oss och så men vaknade när vi satte oss på ett fik. Hon fick sedan lite mat och så innan hon somnade om. Hon sov sedan på vägen hem och en stund här hemma. Det var minsann lite jobbigt att simma. Så himla skoj att hon uppskattade det. Ska bli kul att se vad vi får lära oss nästa gång. 
 
Igår var vi bara hemma jag pch Isabell. Vi var ganska så trötta efter en lite tuffare natt så det var skönt att bara vara hemma. På kvällen kom Isabells farbror hit och hälsade på. Blev lite bus med farbror för Isabell medan mamma och pappa lagade mat. Jag stog för köttbullarna medan Rikard stog för stuvade makaroner. Jag fick iochförsig ta över hans arbete också mot slutet. Trevligt med lite spontanbesök såhär mitt i veckan. Micke hade köpt världens coolaste kläder till lillan. Tror allt att lilla damen mmer bli lite bortskämd. 
 
Vad sägs om dessa coolingar!?!
 
Imorn blir det en lunch på stan för mig och Isabell. Vi ska träffa Elin och det ska bli trevligt!
 



Faster Johanna

Så himla gulliga saker! :) Synd att inte jag kan komma på spontanbesök lika lätt. Men vi får boka in en dejt snart :) Kram

Svar: Ja helt galet söta;)Du är så välkommen hit när du vill, men lite svårare att bara kkomma en kväll;(
Ja vi måste ses snart igen!
Kram
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?