En effektiv kvinna...
Publicerat den

... är vad jag har varit idag. I förmiddags städade jag med Isabell "snackandes" i babysittern. Hann med allt utom att torka golven. När jag damsugade la jag henne på olika stället i huset och hon var så nöjd så. Men sen fick ste allt vara nog tyckte hon. Under tiden jag städade passade jag på att tvätta en maskin och nu har jag just tvättat den andra. När Isabell blev lite kinkig fick hon mysa med mamma medans mamman åt lunch. Sedan var det dags för trollet att få mat innan vi begav oss ut på en riktigt skön promenad. Gick ungefär 6 kilometer och var uta ca en timme. Väl hemma igen så sov trollet vidare så jag passade på att torka golven och fixa det sista med städningen. Nu är jag klar med allt och känner mig faktist ganska så duktig. Skönt att inleda helgen med nystädat hus. Och jag har nu bara 4 km kvar innan jag är uppe i veckans mål med 20 km Så det känns bra. Ikväll blir det nog en eller annan godis, det är jag värd;)
 
Har tänt en massa ljus här hemma nu. Tycker att det är det mysigaste med höst och vinter, alla tända ljus! Hoppas ni alla får en skön helg!!
 
Bjuder på lite kassa bilder tagna med iPaden. Måste verkligen bli bättre på att använda min kamera!
 
En del av vardagsrummet
 
Annan det i vardagsrummet
 
Aromabrännare på lilla toaletten, ja jag vill göra om den;)
 
Del ifrån trollets rum. Att en 3 månaders bebis kan ha så mycket saker redan!
 
Såhär ser vår nya gästsäng ut!
 
Avslutar med en bild på våran goding. Både jag och Rikard tyckte hon såg ut som en liten brottare i sitt nya linne! Sötast i stan <3
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?