Dagens alster...
Publicerat den

... blev en dyna till Isabells stol. Vi köpte ju med en dyna med stolen men ville ha en som var högre. Så nu tog jag tag i det och gjorde en egen. Är faktist ganska nöjd med resultatet. Tänkte göra en till dyna som hon kan sitta på med men det får bli imorgon eller kanske i helgen. Isabell verkade iallafall nöjd med sin dyna. Nu sover hon gott i sin vagga och vi tittar på nyheterna. 
 
Morgondagen har inte något inbokat så vi blir väl mest hemma och fixa och dona. Jag tänkte kolla upp alla adventsljusstakar och förbereda allt inför pyntet till helgen. Ska även byta lakan och så kanske jag bakar något. Ganska skönt att ha lite dagar med inget inplanerat så man bara kan ta dagen som den kommer. Promenad lär det bli iallafall, men det br det ju varje dag. En dryg sak bara är att jag har sjukt ont i min ena fot. Det blir värre när jag går så det är lite drygt. Hoppas det blir bättre snart iallafall, för nu är det ganska drygt. 
 
Den nya dynan!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?