Dagen...
Publicerat den

... har verkligen rusat förbi. Vi hade en lugn förmiddag jag och Isabell. Sedan körde vi mot Hässleholm för att gå promenad med Anna och vovvarna. Det blev dock bara Maxi som följde med på promenaden. Var mycket trevligt som alltid när man träffar Anna. Efter promenaden så åkte jag och Isabell till Maxi för att handla. Är så himla stor skillnad mot innan när trollet mest var arg när man hade med henne. Nu är hon mest glad som en speleman. Fick handlat det mesta trots att jag glömde handlingslistan hemma. Tur jag ska ut och gå imorn så jag kan handla det sista. 

Imorn tänkte jag iallafall att vi skulle gå till öppna förskolan. Vi har ju inte varit där på några veckor eftersom vi varit förkylda och sen opererades jag ju förra veckan. Så imorn blir det mys med trollet mest hela dagen! 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?