Tröttmössa...
Publicerat den

... blev jag nu när jag satte mig i soffan. Vi har varit ute nästan hela dagen och man känner att man inte riktigt är van vid det ännu. Sen när jag slutade och kom hem satte jag direkt igång och målade. nu är allt klart förutom en dörrkarm som ska målas en gång och en dörrkarm som ska målas gånger. Känns verkligen skönt att jag börjar se ett slut med målningen. Rikard spacklade köket och det ska han slipa och förbereda imorn kväll för sen på torsdag ska det tapetseras. Ska bli så himla skönt när även sista rummet är klart. Sen är det ju faktist "bara" lister och så kvar innan vi kan börja fixa ordentligt. Då lovar jag att bilder på alla rum ska komma så ni får se det färdiga resultatet. 
 
I helgen måste vi åka och köpa en gräsklippare och kasnke också även utemöbler. Gräset börjar verkligen växa till sig så det är ganska nödvändigt att kunna klippa det snart. Vi vill ju inte att trädgården ska se alltför ovårdad ut ju, även om det har prioriterats att få färdigt inne!
 
Nu har rikard just fixat mat till sin hungriga fru och vi ska äta!
 
Återkommer kanske ikväll igen;)
 
Snart är detta ett normalt rum;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?