Trädgårdsmästare....
Publicerat den

... har jag lekt idag. Jobbade till 3 tiden och sen när jag kom hem så gick jag en promenad med Aska. Direkt vi kom tillbaka så höll vi till i trädgården. Jag rensade våra få rabatter och tog bort löv från krukor. Jag tog även bort ogräs från plattorna på framsidan så nu är där snyggt och fint. När Rikard kom hem lagade han mat och sedan gick vi på en långpromenad. Riktigt härligt! När vi kom hem igen så städade Rikard garaget lite och jag fortsatte städa vid entren. Tog slangen och spolade av när jag ändå höll på med! Nu har vi just kommit in och landat i soffan. Jag tänkte snart äta något och sen gå och duscha.
 
Imorn ska jag göra den beryktade glykosbelastningen. Är inte särskilt orolig, men drygt att inte få äta något på morgonen. Får se om jag går på stan en stund sen med. Jag ska i vilket fall inte till jobbet efteråt. Fast på kvällen har vi personalmöte så helt ledig är jag ändå inte. 
 
Idag har min rygg barit allt sämre med. Jag har nu börjat få ont även på andra sidan an ryggen och det är lite drygt. Måste verkligen försöka vila, men jag har så svårt för det. Hoppas bara det inte blir värre för då kommer det snart inte bara vara kvällarna som är tuffa. Dagarna har ju hitintills varit helt okey, men det var det inte idag!
 
Näe, nu stämplar jag ut för idag;)
 
Har jag visat vår söta lekstuga föresten?!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?